március 30, 2008

Még egy hét!

Még egy hét, és lezárul az aktuális VKF kör! Aki eddig nem készült, de szeretne részt venni benne, az még bátran nekivághat, vasárnap éjfélig biztos talál alkalmat 1-1 magyaros étel megfőzésére és annak közzétételére. Arra az egy dologra szeretném még mindenki figyelmét felhívni, hogy a pályaműve linkjét szíveskedjen nekem e-mailben elküldeni! (macikonyha_kukac_citromail.hu) Ez egyrészt nekem jelent könnyebbséget az összesítés megírásánál, másrészt így a résztvevők is biztosak lehetnek abban, hogy nem kerüli el a figyelmem a bejegyzésük, ha esetleg mégsem sikerülne minden VKF postot összevadásznom a világhálóról. Addig is további kellemes főzőcskézést és készülődést kívánok mindenkinek!

5 megjegyzés:

phzs írta...

Én küldtem mailt, de vajon megkaptad-e? Itt van.
http://ecet-es-olaj.freeblog.hu/archives/2008/03/29/Gulyasleves_VKF_XIV/#comments
Írjál csak egy szót visszajelzésként.

Unknown írta...

Igen, megkaptam, és mielött feltettem volna ezt a postot, válaszoltam is rá Neked mailben :o) Leellenöriztem a címet is, elvileg már meg kellett volna kapnod!

A többieknek is válaszoltam mailben, vagy pedig kommentben jelezve, hogy megkaptam a nevezésüket!

Fűszeres Eszter írta...

Én majd egyben, mert lesz még folytatás :-)

phzs írta...

Nem jött meg a leveled, de köszi, hogy ide írtál.

Unknown írta...

Tanácstalan vagyok kedves Phzs! :o(
Remélem az imént küldött levelem megkaptad, most harmadjára is, de egy másik e-mail címröl is próbálkoztam...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails