október 27, 2008

Spanyol almatorta




Spanyol almatorta
  • 20 deka cukor
  • 1 tasak vaníliás cukor
  • 20 deka szobahőmérsékletű vaj
  • 4 tojás (1 órával felhasználás előtt kivenni a hűtőből!)
  • 12,5 deka darált dió (vagy mogyoró, esetleg mandula)
  • 1 tk. fahéj
  • 1 tk. sütőpor
  • 20 deka liszt
  • 2 ek. cukrozatlan kakaó
  • 4 borízű alma
  • 3 kanál rum (lehet amaretto is, vagy rumaroma)
Az almát meghámozom, kivágom a magházát és apró kockákra vágom. Rummal meglocsolom és állni hagyom. A vajat a cukorral és a vaníliás cukorral habosra keverem. A tojásokat egyenként dolgozom bele, 2-3 percig tovább keverem, majd hozzáadom a darált diót, és a sütőporos, kakaós lisztet. A végén beleforgatom a rumos almát, majd egy sütőpapírral kibélelt tortaformába öntöm a tésztát. 180°C fokra előmelegített sütőbe tolom, és 55-60 percig sütöm.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

van nekem is egy pont ilyen evőeszköz készletem!! pirikenagyi

cfoldi írta...

Igen-igen csábító ez a recept!
Ezt kipróbálom én is. Köszi!

Gyöngyi írta...

Fogyasztói társadalomban élünk... A boltosok a legnagyobb forgalmat karácsonykor bonyolítják - szeretnék ezt az időt meghosszabbítani.. "Gonosz dolog", az idén korán kezdték - nálunk már elfogyott 2 doboz "szaloncukor", és még hol van december??

Névtelen írta...

Kedves Maci!

Mindig nagy élvezettem olvasom a receptjeidet!
Elkészítettem a tortát... a recept fantasztikus! nagyon finom lett. Legközelebb a dió felét csak durván összeaprítom...

Köszi!

páncél:) írta...

Megsütöttem, isteni lett, köszönöm:)

Kriszta írta...

Kedves Maci!

Nagyon tetszik az oldalad, sok sütit fogok kipróbálni! A spanyol almatortát megcsináltam, tényleg nem kell hozzá nagy erőfeszítés és naggggggyon finom lett.


Köszi,
Kriszta

Beus írta...

Sokadszor készül nálunk ez a torta, hála a Te receptednek! Mindig istenen sikerül, érdemes kipróbálni! :)Köszönet érte!

zsuzska írta...

Koszonom en is. Most vettem ki a sutobol.
Melegen meggyozott. Hidegen meg nem tudom milyen, de bizom benned.

Névtelen írta...

Már a héten másodjára sütöttem meg,nagyon-nagyon finom.Köszönöm Maci!

Gabriella írta...

Szia Maci!

A hétvégén az én konyhámban is elkészült. Mennyei lett!! Miután kihült már bántam, hogy csak a fele van meg... :-) Azt hiszem rövidesen újra megsütöm. Köszönet a receptért!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails