június 25, 2007

Papa, Mama, nézzétek csak!




Lányaim főztje!

A bevásárlástól kezdve a fényképezésig mindent ők intéztek egyedül, csupán annyival kotnyeleskedtem bele az elején, hogy felajánlottam nekik, eltaxizom őket a városba. Ehelyett inkább busszal vágtak neki a bevásárlásnak, annak ellenére, hogy szakadt az eső. Itthon aztán legnagyobb testvéri egyetértésben nekiálltak vagdosni és aprítani, és egy óra múlva ezt a finom zöldséges woktésztát tálalták fel, pirított csirkével és garnélával. A woktésztát egyszer már kipróbáltam, a nagylány (13) azóta meg van babonázva, és egyből eltervezte, hogy ezt ő is megfőzi! A pici (9) pedig boldogan segédkezett neki répát cukkinit, paprikát vágni...végre szabaaaaad!

Miközben fényképeztek (fönöknő és asszisztense) megkérdezték:
"Anyu felteszed a képet?"
Micsoda kérdés!? Persze, hogy felteszem és elbüszkélkedek vele! :-)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon ügyesek! Gartulálok nekik!

ildinko írta...

Gyönyörű lett, és biztos nagyon finom is! Ügyesek a lányok nagyon! :)

Névtelen írta...

Gratulálok, büszke lehetsz rájuk :)
Engem pár évvel ezelőttig inkább taszított a tűzhely, mint vonzott, gyerekkoromban meg aztán pláne meg sem fordult a fejemben a főzőcske. :)

Fűszeres Eszter írta...

Gratulálok a lányaidhoz, volt kitől tanulniuk!

Dolce Vita írta...

Nagyon ügyeset főztek a lányaid, és még le is fotózták! Gratulálok nekik!

Unknown írta...

Köszönöm a lányok nevében a sok kedves kommentet! Széles mosollyal nyugtázták, amikor felolvastam nekik a dícsérö szavakat ;o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails