május 24, 2007

Keserűcsokis korongok à la C&V

Kekszet, mégpedig csokidarabkás, omlós valamit szerettem volna sütni, de nem volt kedvem a csupavaj-csupaliszt receptekhez, valami újra vágytam. Aztán eszembe jutott, hogy C&V írásai között láttam régebben egy nagyon csokis, nagyon jó külsejű kekszet: Keserűcsokis korongok néven. Megkerestem, átolvastam a receptet, és nagyon szimpatikusnak tűntek a mennyiségek. Főleg csoki -mert ugye ez a lelke- minimális vaj és liszt. Néhány szinte lényegtelen változtatás: porcukorral kevertem ki a tojásokat, és pirított mogyoródarabkákkal, valamint csokicsipsz helyett egyenletes kockákra vágott keserűcsokival kevertem össze a masszát. 25 darab omlós, töményen csokis finom tallér volt az eredmény.
Egyedül egy dologra szeretném felhívni a figyelmét annak aki megsüti: Semmiképp ne kapkodd le a tepsiről forrón, és ne harapj bele torkosan, mert úgy jársz mint én...

A recept C&V fenti linkje alatt található!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Dönörű az új ruhád, nagyon tetszik, elegáns és kifinomult... a fűszerkertről már nem is beszélve.

Névtelen írta...

Kíváncsi leszek, melyik lesz a végleges szín! Nekem már ez is teccik!!

Unknown írta...

Én is kíváncsi vagyok, mikor leszek vele tökéletesen megelégedve ;o)

Unknown írta...

Köszi Rio! Szerintem is szebb és "felnöttesebb" mint az elözö ruha!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails