március 07, 2007

Fött hús meggymártással


Amíg más megoldást nem találok, egyenként fogom átköltöztetni a gportálos cuccaimat. Ma a főtt húst néztem ki magamnak meggymártással.

Recept:

Meggymártás

1 csésze meggylevet fél csésze vörösborral 6 szem szegfűszeggel 1 darab fahéjjal és egy darab citromhéjjal a felére befőztem, majd kihalásztam a fűszereket. Egy csipet sóval és 1 evőkanál cukorral ízesítettem. Hozzáadtam 1 csésze meggyet (konzerv) és még pár percig főztem. Közben 2 evőkanál tejfölt 1 evőkanál liszttel simára kevertem, és a forró meggyléből is hozzámertem egy keveset, és a forrásban levő mártásba szűrtem. Kiforraltam, és azon melegében a marhahús mellé mertem.

1 megjegyzés:

MotlaLePula írta...

Szió! A főtt marha elkészítési módját is le tudnád írni? Milyen húsból, és hogyan készíted pontosan: Csak mert nagyon kezdő szakács vagyok, és még vegetáriánus is, de ezt el szeretném készíteni páromnak a házavató vacsoránkra kislánykorom emlékére, mikor még imádtam ezt az ételt az iskolában, mindig kértem repetát is. :-)Előre is köszönöm! Zsuzsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails